WYGODNE ZWROTY W STREFIE KLIENTA
na www.allsilver.pl
Sprzedaż Towaru i świadczenie Usług w hurtowni allsilver.pl skierowane jest wyłącznie do innych przedsiębiorców.
Jeżeli zakupiony towar nie spełnia Państwa oczekiwań , można go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 7 dni od otrzymania zamówienia.
Przy stałej współpracy , wystarczy aby zbierać wyroby do zwrotu i raz na 6 miesięcy odesłać do naszej hurtowni . Przy kolejnym zamówieniu rozliczamy je wartościowo. Ważne aby odesłane rzeczy były nowe, opatrzone symbolem z naszej hurtowni i zgłoszone do zwrotu w ciągu 7 dni od otrzymania telefonicznie lub przez stronę www.allsilver.pl.
Jeżeli Klientom zależy na szybkim rozliczeniu zwrotu prosimy odesłać towar do naszej hurtowni w ciągu 7 dni , a my wystawimy fakturę korygującą.
Reklamacje zakupionego towaru od Państwa Klientów załatwiamy w ciągu 2 tygodni, należy dołączyć wówczas dokument sprzedaży.
Prosimy aby wszelkie zwroty dokonywać w taki sam sposób jak zostały zakupione , czyli np.: w przypadku zakupów przez stronę allsilver.pl tak też należy dokonać zwrotu. Przyśpieszy to proces rozliczenia zwrotu.
STREFA KLIENTA
FORMULARZ ZWROTÓW
Spakowany i zabezpieczony towar wraz z dołączoną fakturą zakupu prosimy wysłać na adres:
All Silver Michał Śliwiak
ul. Legionów 90
42-202 Częstochowa
Biżuteria wymaga odpowiedniej dbałości. Podstawowe informacje o tym jak dbać o biżuterię tutaj.
W przypadku reklamacji/uszkodzeń towaru i stwierdzenia ewidentnego braku dbałości, reklamacje nie będą uznawane.