Zwroty i reklamacje

Zwroty przyjmujemy w ciągu 10 dni od daty otrzymania przez Klienta towaru. Zwracamy 100% zapłaconej kwoty. Zwrot Klient wysyła na swòj koszt.

W przypadku reklamacji, braków lub innego rodzaju uszkodzeń przyjmujemy zwroty do naprawy lub rozliczamy różnice w kolejnych zamówieniach.

W przypadku zwrotu/reklamacji wymagane jest wypełnienie elektronicznego formularza, który znajduje się tutaj.


Spakowany i zabezpieczony towar wraz z dołączoną fakturą zakupu prosimy wysłać kurierem na adres:

All Silver Michał Śliwiak

ul. Legionów 90

42-202 Częstochowa

Po otrzymaniu i weryfikacji zwrotu  dokonujemy przelewu środków na wskazany w formularzu rachunek po otrzymaniu podpisanej przez Klienta faktury korygujacej.


Biżuteria wymaga odpowiedniej dbałości. Podstawowe informacje o tym jak dbać o biżuterię tutaj.

W przypadku reklamacji/uszkodzeń towaru i stwierdzenia ewidentnego braku dbałości, reklamacje nie będą uznawane.