Zwroty i reklamacje

WYGODNE ZWROTY W STREFIE KLIENTA

na www.allsilver.pl


Sprzedaż Towaru i świadczenie Usług w hurtowni allsilver.pl skierowane jest wyłącznie do innych przedsiębiorców.

Jeżeli zakupiony towar nie spełnia Państwa oczekiwań , można go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 7 dni od otrzymania zamówienia.

Przy stałej współpracy , wystarczy aby zbierać wyroby do zwrotu  i raz na 6 miesięcy odesłać do naszej hurtowni . Przy kolejnym zamówieniu rozliczamy je wartościowo. Ważne aby odesłane rzeczy były nowe, opatrzone symbolem z naszej hurtowni  i zgłoszone do zwrotu w ciągu 7 dni od otrzymania telefonicznie lub przez stronę www.allsilver.pl.

Jeżeli Klientom zależy na szybkim rozliczeniu zwrotu prosimy odesłać towar do naszej hurtowni w ciągu 7 dni , a my wystawimy fakturę korygującą.

Reklamacje zakupionego towaru od Państwa Klientów załatwiamy w ciągu 2 tygodni, należy dołączyć wówczas dokument sprzedaży.

Prosimy aby wszelkie zwroty dokonywać w taki sam sposób jak zostały zakupione , czyli np.: w przypadku zakupów przez stronę allsilver.pl tak też należy dokonać zwrotu.  Przyśpieszy to proces  rozliczenia zwrotu.


STREFA KLIENTA

FORMULARZ ZWROTÓW

Spakowany i zabezpieczony towar wraz z dołączoną fakturą zakupu prosimy wysłać na adres:

All Silver Michał Śliwiak

ul. Legionów 90

42-202 Częstochowa


Biżuteria wymaga odpowiedniej dbałości. Podstawowe informacje o tym jak dbać o biżuterię tutaj.

W przypadku reklamacji/uszkodzeń towaru i stwierdzenia ewidentnego braku dbałości, reklamacje nie będą uznawane.